Heldere, effectieve én relevante tekst – dat is mijn handelsmerk. Als kritisch denker ben ik gericht op inhoud en daarbij altijd op zoek naar de kern. Want ik wil eerst zelf weten hoe het zit. Het resultaat: content die iets toevoegt. Tekst die de lezer raakt én informeert. In een toegankelijke stijl die aansluit bij jouw doelgroep.

Online en sociale media

Toen ik begon als tekstschrijver, verscheen bijna alles op papier. Internet was nog in opkomst! Inmiddels ligt de nadruk op online communicatie. En dat betekent meer dan alleen schrijven. Content management, content marketing, SEO, sociale media en community management – ze vormen een belangrijk deel van mijn werk.

Kritische blik

Wat blijft, is een nuchtere en pragmatische blik op communicatie. Online leads of een Facebook-pagina? Niet voor ieder bedrijf bieden ze meerwaarde. Word je ook bestookt met aanbiedingen voor bedrijfsvideo’s, advertenties, sponsored magazines? Ik kijk graag met je mee hoe je je marketingbudget optimaal inzet.

Complexe technische onderwerpen

De leukste uitdagingen? Complexe, technische of strategische onderwerpen voor een brede doelgroep toegankelijk maken. Die onderwerpen waarvan opdrachtgevers verzuchten dat ze heel belangrijk zijn, maar misschien wel té ingewikkeld of technisch voor hun lezers. Zo’n klus, daar zet ik extra graag mijn tanden in!

Brede kennis en ervaring

Als communicatieadviseur en tekstschrijver maak ik gebruik van mijn exacte achtergrond én mijn jarenlange ervaring in het bedrijfsleven. Tel daar een brede interesse bij op en je hebt een sparring partner met veel kennis van zaken.

Als wiskundige-in-communicatie combineer ik een analytische blik met empathie, techniek met mensen, feiten met inspiratie, nuchterheid met passie en zakelijkheid met betrokkenheid.

hansje-huson

Op mijn LinkedIn-profiel vind je een uitgebreid overzicht van mijn werkervaring.

Meer informatie of nader kennismaken?
Neem contact met me op!

.

Advertenties